perjantai 28. huhtikuuta 2017




Hei kaikki!

Tässä minä päivitän teille kuulumisia. Olen tutustunut nyt monena päivänä kotikirjastooni.

Täällä työhuoneessa on vähän liukkaat lattiat, mutta kun juoksee vähän kovempaa niin päätyy sellaiselle kivalle karvalankamatolle. Siinä on hyvä leikkiä ja juosta.

Tapiolan kirjasto on ystävällinen paikka. Maru-kirjastonhoitaja teki minulle pisulaatikon, johon saan tulostaa! (Marulla on myös työliivin taskussa herkkumuruja, namiiii)

Se pisulaatikko on kopiopaperilaatikon kansi, johon on laitettu vanhoja Metrolehtiä imuriksi.

Eilen olin Kallion kirjastossa. Minulla oli harjoittelijahuivi päällä ja tapasin kivoja lapsia. Minulle luettiin Jesse-kirjaa. Sielläkin sain tulostaa omaan laatikkoon. Kisse-kirjastonhoitaja löysi sellaisen minulle ja siihen laitettiin myös sanomalehteä imupaperiksi. Olen taitava paikallistulostaja. Ei minulle satu kuin joskus harvoin säikkypisuja ja vahinkoja. Tykkään tulostuslaatikoista.

Tykkään myös kirjoista kovasti. Nyt minulla on harjoituskirjana sellainen kirja jossa on eläinten kuvia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti